top of page
פלירון חנות המפעל
פולירון חנות המפעל

בחירת מזרן חדש - מי מה להתחיל ?

עודכן: 14 בפבר׳ 2023

רבים מאיתנו שמגיעים להחלטה לרכוש מזרן חדש, בין אם זו הפעם הראשונה או שדרוג למזרן ישן, מגיעים למפת דרכים מעט מסובכת, כל כך הרבה חברות וכל אחת מציע את מזרנים שלה בטענה שאלו הכי איכותיים וממלאים אותנו בהבטחות שמהיום לא נדע יותר בעיות שינה וכאבים.

ראשית עלינו לציין שמזרן אמנם מקל על הגב שלנו ובהחלט עוזר בחידוש האנרגיות שלנו בזמן השינה ונותן לנו רגיעה ושחרור מאורך החיים העמוס שאותו רובנו חווים בחיי היום-יום שלנו, הוא אינו מהווה טיפול לבעיות גב או כאבים.

אז זיקקנו עבורכם כמה כללי אצבע ועקרונות שכדי לבדוק לרכישת מזרן שיתאים לכם כמו כפפה.

מי החברה שמייצרת את המזרן - בעולם המודרני שלנו, מלא בטכנולוגיה ונגישות כמעט לכל מידע שאותו נרצה לדעת, ישנם דירוגים וביקורות רבות לכל חברה, כמו כן תוכלו לדעת היכן המזרן מיוצר ולבדוק את הוותק והמוניטין של החברה, דעו ממי אתם קונים.

אחריות – ככל שתקופת האחריות ארוכה יותר כך אתם יכולים להיות בטוחים שהחברה יודעת ומאמינה במה שהיא עושה.

ניסיוןרוב החברות יציעו לכם תקופת ניסיון על מזרנים במידות סטנדרטיות ולכן שווה לבדוק מה התנאים לתקופת הניסיון והאם אתם זכאים לקבל אותה.

מה התקציב שאותו אתם מוכנים להשקיע – קנייה של מזרן יקר לא מחייבת שתקבלו מזרן טוב בשבילכם, מצד שני קנייה של מזרן במחיר נמוך עלולה להתברר כעבור כמה שנים כהשקעה לא נכונה. לפני היציאה למסע החיפושים אחר מזרן חדש, בראש ובראשונה, תגדירו את התקציב.

תתאימו את המזרן למבנה הגוף שלכם – אתם אלו שמכירים את עצמכם הכי טוב, תתאימו את המזרן למבנה הגוף שלכם, למשקל, לרמת התמיכה שאתם צריכים, לרמת הבריאות של הגב שלכם. במקרה הזה כדי להיוועץ באנשי מקצוע שמתמחים בתחום מכירת מזרנים.

תתאימו את המזרן לתנוחת השינה שלכם – תנוחת השינה שלכם היא קריטריון מאוד חשוב בבחירת מזרן חדש, לכן כשאתם מנסים מזרן בחנות, תשכבו עליו במשך 10-15 דקות בתנוחה שבא אתם ישנים בבית.

מזרן עם קפיצים או ללא קפיציםאם אתם מחפשים תחושה של רכות ושקיעה, מזרן עם קפיצים ייתן לכם את המענה. אם אתם מחפשים תמיכה, מזרן ללא קפיצים עשוי להתאים יותר.

לטקס או ויסקואם ידוע לכם על רגישות לאחד מהחומרים שמהם מורכב המזרן, כדי לקחת זאת בחשבון, לטקס ייתן תחושה של רכות ותמיכה, בעוד שויסקו יעטוף את גופכם וייתן תחושה של שקיעה.

דרגת קושי – דרגת הקושי במזרן בדרך כלל תחושב על פי משקל הלקוח, לפי צרכיו מבחינת תמיכה ולפי הרגלי השינה שלו. ישנם מזרנים שניתן לשלב בהם שתי דרגות קושי, אפשרות שבהחלט כדי לשקול.

366 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page