top of page
פלירון חנות המפעל
פולירון חנות המפעל
  • polyron

פולירון חוות דעת


ואם הנכם הגעתם למאמר זה – ככל הנראה אתם לא בדיוק מכירים את פולירון. אז ... נעים להכיר

אולי נתחיל מקצת עלינו : אנחנו מפעל לייצור מזרנים אורתופדיים ומוצרי שינה כגון ספות נוער וספות אירוח , מיטות מרופדות , בסיסי מיטה ומיטות מתכווננות , כריות אורתופדיות וכו' ... למעלה מ – 40 שנה . מפעל פולירון ממקום בקיבוץ זיקים ונמצא בבעלות הקיבוץ .

ובהקשר לחוות דעת : זה כלי יעל ,במיוחד לנו ( ישראלים ) שעוזר לבחור נכון . מצדנו נוכל לומר בנימוס רב - לו היינו .... לא היה לנו זכות קיום למשך כל כך הרבה שנות בהן אנו מייצרים ומרחיבים את מעגל מוצרינו . כמו כן , לא ניתן להסתפק רק בייצור מוצר איכותי אלא ישנה חובה גם לדאוג לשירות מהיר ואחריות עבור מוצרינו .

במהלך שנות קיים המפעל אנו ממשיכים להוסיף למגוון הקיים מזרנים בטכנולוגיות חדשניות לצד המזרנים הוותיקים שאיתם אנו רצים כבר למעלה משני עשורים .

דעו לכם!

לכל גב מזרן משלו , כלומר על פס הייצור של פולירון קיים מגוון גדול מאוד של מזרנים כאשר חלקם עם קפיצים ורוב ללא קפיצים . לכל מזרן רמת קשיחות שונה כמו גם תמיכה והרגשת הפינוק שבחלק העליון של המזרן . כדי למצוא את המזרן הנכון ביותר יש צורך להפעיל מכלול של שיקולים הרלוונטיים ובפרט יש להתחשב בבעיות גב ( אם קיימים ) – תכלס למי אין !? ) .

כמובן שחוות דעת יכולה להשתנות ממזרן למזרן , הרי טבעה הינה סובייקטיבית אך הצורה הנכונה יותר לבטה את הרישא של המשפט היא לומר : חוות דעת בהכרח תשתנה מבחירה טובה לזאת שפחות מוצלחת . כך לדוגמה - לעיטים קרובות לקוחות מעדיפים מזרנים רכים יותר ושוכחים להתחשב בפריצת דיסק שיש להם . החלטה שכזו עלולה לפגוע באיכות השינה ( בטח גם הפידבק יהיה לא משהו ) .

מכל מקום , אנו מעניקים ללקוח כלים על מנת "לא ליפול בפח" . מזרנים בגדלים הסטנדרטים מגיעים בתנאי ניסיון של 30 לילות תוכלו להחליף או להחזיר ( 30 לילות ניסיון הם ללא ניילון ) .

לסיכום – לקרוא חוות דעת זה מעולה וגם מלמד אבל לא תמיד נכון , גוף של כל אחד מאתנו שונה . מסיבה זאת אתם יותר ממוזמנים להתייעץ במומחים שלנו על מנת שנוכל לעזור לכם לבחור מזרן שיתאים לכם באופן מושלם.

842 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page