top of page
פלירון חנות המפעל
פולירון חנות המפעל

איך לבחור מיטה מתכווננת - מדריך קנייה מקיף

עודכן: 15 בפבר׳ 2023

שלום לך. בפוסט הבא נשתדל לעבור ולסקור את הנקודות החשובות באמת, אשר עליהם כדי מאוד לשים לב בטרם קניית מיטה מתכווננת . במיוחד בהתחשב בהוצאה לא מבוטלת שיכולה לנוע בין כמה אלפים בודדים ולהגיע גם לעשרות אלפים. להלן רק כמה דוגמאות אקראיות מהרשת כאשר כל יצרן מתמחר את התוצרת שלו
מיטה מתכווננת חשמלית

מיטה מתכווננת עם ארגז מצעים

מיטה מתכווננת לדוגמה
בהתאם . אז למה ישנם הפרשים כל כך גדולים ? תשובה לשאלה זאת עשויה להיות קצת מורכבת, אך נוכל לענות עליה בשלב יותר מאוחר.


בוא נגלוש פנימה....!!!

בהתחלה כדי לא ליצור יותר מידי בלגן אפשר להתמקד בשתי מרכיבים : שלד ומנועים, שלדעתנו חשובים לא פחות מהמזרן עצמו. בעצם, בעזרת שני המרכיבים האלו נוצר השלד המתכוונן והוא זה שיקבע את התנוחה הנוחה ביותר עבורכם.כמובן שהשלד הוא חלק אינטגרלי בתוך המיטה אך לעתים קרובות הוא בעצמו משמש בתור מיטה.


מיטה מתכווננת פולירון מנגנון פוליפלקס

להבדיל מרוב היצרנים המוצגים בישראל, במיטות מתכווננות של פולירון ישנו שימוש במנגנונים ומנועים שהם תוצרת גרמניה ( לא מדובר על מנגנון שפותח בגרמניה ומיוצר בסין ) . מדובר במנגנונים עם חמישה אזורי נוחות ושש שנות אחריות מלאות.

המנועים עצמם לא פולטים קרינה אלקטרומגנטית ו עליהם תקבלו אחריות מלאה של שלוש שנים ע"י פולירון .



מיטה מתכווננת כולל מזרן

כמה מילים על המבנה....

מראש נרצה להדגיש שתמונה נלקחה להמחשה בלבד וללא כל כוונה!!!

במבט קל ניתן להבחין בכך שהמזרן תפור יחד עם מנגנון ההרמה.

נו, ומה הבעיה ?!

אז ככה : מזרנים עם קפיצים או בלי קפיצים וככל שיהיו מעולים , תוחלת חייהם אינה אינסופית , מכאן נשאלת השאלה : מה לעשות כאשר המזרן ישקע ? התשובה די ברורה - זורקים את הכל . לרוב מיטות מהסוג הזה ( הכוונה על מיטות מתכווננות עם מזרן שלא ניתן לשליפה - לא כולל ספות נוער ) יהיו זולות יחסית ופחות פרקטיות לטווח הארוך, בעלות מזרן באיכות נחותה יותר .


ומה לגבי מזרנים ?....

טכנולוגיית יצור מזרנים עבור מיטות המתכווננות משתנה בין יצרן אחד ליצרן אחר, בגדול מדובר בשיטת בניה רגילה המשלבת מזרנים עם קפיצים לצד האלו שהם בלי .

ברוב המקרים מזרנים למיטות מתכווננות הינם מזרנים לא קשיחים ודי גמישים.

כל המזרנים של מיטות מתכווננות מתוצרת פולירון הם ללא קפיצים .

הדבר גם תואם את הטנדנציות של שוק המודרני ( מזרנים ללא קפיצים נחשבים כעמידים יותר למשך שנים ותמיכתם בגב הינה יעילה יותר ).

מזרני פולירון למיטה מתכווננת מגיעים במגוון גבהים ( החל מ-16 ס"מ ועד 22 ס"מ גובה ) ודרגות קושי הניתנות להתאמה אישית עבור כל לקוח .

באשר לשכבות נוחות ( פילוטופ ) - כל המזרנים מכילים שכבות של Latex או Visco בעוביים שונים .

לבחירת מזרן הנכון במיוחד בשבילך מומלץ להתייעץ עם אחד היועצי השינה שלנו ( דרך ווטסאפ או בטלפון 072-2508880 ).


תפאורה לסוף....

מיטה מתכווננת ללא מזרן

לבסוף בואו נדבר על המוצר המוגמר - מיטה מתכווננת כולל מסגרת . מסגרת למיטה תמיד מוסיפה בחיינו טעם ,עיצוב ואסטטיקה . זה הופך את המראה הרבה יותר נעים לעין .

אנו בפולירון נציע לכם מגוון רחב של מיטות מרופדות תוצרת הארץ בשילוב מנגנון מתכוונן. המסגרות שלנו מגיעות בשילוב של ארגז מצעים, ריפוד במגוון ענק של בדים או דמוי אור לבחירתכם בצבעים שונים וראשי מיטה בצורות שונות . כל המיטות עשויות מעץ גושני ומגיעות עם אחריות מלאה של פולירון .

בחברת פולירון כל הבסיסים והמזרנים הם תוצרת כחול לבן ,ונעשה שימוש בחומרים המנתקדמים ובקרת האיכות למוצרי שינה הינה מיטבית ביותר.


473 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page