top of page
פלירון חנות המפעל
פולירון חנות המפעל
  • polyron

איך לשמור על המזרן?

אז התחדשתם במזרן חדש ? מזל טוב! ישנם כמה כללים העיקרים כדי להאריך למזרן חדש שלכם את החיים. בגדול , בתעודת אחריות של מזרן ישנם הוראות ברורות לעניין שימור - נדיר שלקוחות קוראים אותם. אז נתחיל 1 . על מנת לשמור על תמיכה אחידה וקשיחות המזרן יש צורך לסובב מזרן ( להחליף כיוון ראש – רגליים ) או להפוך מזרן כל כמה זמן .

בוא נפרט לעומק - מתי הופכים ומתי מסובבים ? מזרנים דו צדדים ( צד העליון של המזרן נראה אותו דבר כמו צד התחתון ) ורק כאשר שני צדדיו בעלי אותה דרגת קשיחות צריך להפוך וגם לסובב . אם קושי של כל צד במזרן שלכם שונה יש לסובב בלבד ( שלא תצטרכו להתרגל כל פעם לדרגת קושי אחרת ) . מזרנים חד צדדיים בנויים בטכנולוגיית No-Flip ( ללא היפוך ) בהם צד העליון לא דומה לצד התחתון אין להפוך מזרן אלא לסובב ( כיוון ראש – רגליים ) בלבד . כל מה זמן יש לעשות זאת ? תשובה מגזימה תהיה : פעם ב 3\4 שבועות .אבל אל תתרגשו ( במיוחד אם אתם כבר בגיל הזהב ) ! זה תלוי מאוד ביחס שבין דרגת קושי למשקל שלכם , כלומר כמה שמשקל יותר נמוך וקשיחות המזרן גבוהה יותר , כך ניתן יותר להשהות את הפעולה . במאמר מוסגר ייאמר כי כללים תקפים לגבי יצרנים אמתיים ( שיש מפעל ייצור ברשותם – עדיפות לייצור ישראלי ) ! סיבה האובייקטיבית מאוד פשוטה – חומרים שמהם מיוצר המזרן ובעיקר צפיפות החומר , כמו גם איכותו כאשר הלכה למעשה מדברת על כך שייצרן אמתי לא יפגע במוניטין של עצמו כדי להרוויח כמהגרושים יותר . 2 . דבר נוסף מאוד חשוב – זאת תחתית של המיטה. תחתית של המזרן צריכה לנשום כך שמאוד חשוב שבתחתית המיטה יהיו חורים המאפשרים זרימת האוויר ( אם מדובר במשטח אטום – תעשו בו חורים ) . 3 . מומלץ להניח בד כדי להפריד בין המשטח המיטה למזרן . זה יפריע לאבק להתיישב על המזרן. 4 . תשתמשו במגן מזרן נושם . כתמים מביאים איתם חיידקים שיתפשטו לכם בתוך המזרן ( סכנה אמתית לבריאותכם ) . 5 . חשיפת המזרן לנזקי מים ורטיבות תגרום לשקיעתו באופן מואץ .

אלה הוראות החשובות על שמירתו של המזרון שלכם שיאריכו לו את חיים . ואם אתם עדיין מחפשים את המזרן הבא שלכם , אנו נשמח להמליץ לכם על אחד והמיוחד שיתאם לכם באופן מושלם . מוזמנים לפנות לאחד היועצים שינה שלנו בטלפון 072-250-8883


388 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page